Δ.ΔΙΟΥ/ΟΛΥΜΠΟΥ. Πέντε χρόνια διοίκησης Γερολιόλιου, πέντε χρόνια χαμένα στον Δήμο Δίου-Ολύμπου... (ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ του ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ "ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ", ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ "ΣΥΝΘΕΣΗΣ" ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ "ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ").

 


ΔΗΜΟΣ ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ 2019-2024

5 χρόνια χαμένα από τη διοίκηση Γερολιόλου


* «...ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΚΑΜΕΝΗ ΓΗ 

ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ», 

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΟ 2019 Ο ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟΣ. 


* ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΟΥ 2023, 

Ο ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟΣ ΠΑΡΕΛΑΒΕ «ΚΑΜΕΝΗ ΓΗ», 

ΑΠΟ ΤΗ …ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΣΗ! 


* ΤΙ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ 

ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ, Δ.ΚΟΥΡΙΝΙΩΤΗ. 

 

"Δήμος Δίου Ολύμπου 

Καλοκαίρι 2024

5 χρόνια χαμένα από τη διοίκηση του Γερολιόλιου.

Καμία δικαιολογία στην ανυπαρξία της διοίκησης σε όλα τα χωριά του δήμου μας.

Χάθηκε, πλέον, το επιχείρημα που συχνά - πυκνά επικαλούνταν ο κ. Δήμαρχος στην προηγούμενη θητεία του, ότι δηλαδή «φταίνε οι προηγούμενες διοικήσεις» και ότι «παρέλαβα καμένη γη».

Προηγούμενη και σημερινή διοίκηση είναι πλέον οι ίδιοι άνθρωποι. Καμία προηγούμενη διοίκηση δεν είχε το πλεονέκτημα δύο συνεχόμενων θητειών. 

Πάλι όμως, ισχύει το επιχείρημα του δημάρχου. Παρέλαβε καμένη γη από την προηγούμενη διοίκηση που ήταν …πάλι δική του!

Κύριοι και κυρίες του δήμου,

Υποτίθεται ότι γνωρίζετε τα προβλήματα του δήμου. Γιατί δεν φροντίσατε το χειμώνα για να είστε έτοιμοι το καλοκαίρι;

Στην ενότητα του Δίου, τα χωράφια καταστρέφονται από έλλειψη νερού ενώ στην ενότητα του Ανατολικού Ολύμπου οι τουρίστες δεν έχουν νερό να πλυθούν!!! Προσπαθείτε με παρεμβάσεις της τελευταίας στιγμής, τον Αύγουστο μάλιστα, να περάσει το καλοκαίρι.

Και ενώ θα έπρεπε να ντρέπεστε που ψάχνετε λύσεις της τελευταίας στιγμής, εσείς έχετε και το θράσος να φωτογραφίζεστε, λες και πετύχατε το ακατόρθωτο. Αυτό, από μόνο του, φανερώνει πόσο απροετοίμαστοι ήσασταν και είστε αλλά και πόσο αναπαυτήκατε στις δάφνες της νίκης των δημοτικών εκλογών

Η παραίτηση του κ. Δ. Κουρινιώτη, την προηγούμενη εβδομάδα, αποδεικνύει όσα γράφονται.

Καμία προετοιμασία στην προηγούμενη θητεία, αφού ο κ. Κορινιώτης ήταν πρόεδρος για 4 χρόνια της Βροντούς, με αποτέλεσμα το καλοκαίρι του 2024 να μη μπορεί να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της ύδρευσης και άρδευσης των συμπατριωτών του ως δημοτικός σύμβουλος του χωριού αλλά ούτε και των υπολοίπων δημοτών ως αντιπρόεδρος της Δευαδολ.

Το ίδιο ισχύει για πολλούς της διοίκησης Γερολιόλιου αφού διοικούν όχι 4 αλλά 10 συνεχόμενα χρόνια, και ακόμα …ψάχνουν τους υπεύθυνους για την τραγική κατάσταση του δήμου. 

Ο κ. Κορινιώτης τουλάχιστον είχε την ευθιξία και παραιτήθηκε ενώ οι υπόλοιποι κρύβονται πίσω από τις καρέκλες τους.

Πέντε χρόνια χαμένα για τον δήμο. Πέντε χρόνια με δημόσιες σχέσεις και κάκιστης ποιότητας ασφαλτοστρώσεις με σκοπό την υφαρπαγή της ψήφου των πολιτών, με τις ευλογίες πάντα της αντιπεριφερειας

Ο λαός στενάζει και θα στενάξει περισσότερο το χειμώνα. Εκείνο, ωστόσο, που έχει μεγαλύτερη βαρύτητα για τη διοίκηση φαίνεται ότι είναι η εικόνα του δήμου. Γι’ αυτό, ενώ όλα γύρω καταρρέουν, αυτοί φρόντισαν να προμηθευτούν μια καινούργια Mercedes Benz, αξίας 37.000€, για να ενισχυθεί το κύρος του δημάρχου!!!

«Δυστυχισμένε μου λαέ, καλέ και αγαπημένε. Πάντα ευκολόπιστε και πάντα προδομένε». Διονύσιος Σολωμός".

 

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ

«ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ για τον ΔΗΜΟΤΗ Δ.Δίου-Ολύμπου»



Απάντηση σε δελτίο τύπου της δημοτικής παράταξης «Προοπτική για τον Δημο-τη»



Βαγγέλης Γερολιόλιος <gerolioliosvagelis@gmail.com>

1:39 μ.μ. (πριν από 31 λεπτά)





Δελτίο Τύπου της δημοτικής παράταξης ΣΥΝθεση, με την ευγενική παράκληση να δημοσιευτεί


 


ΣΥΝΘΕΣΗ: Απάντηση σε δελτίο τύπου της δημοτικής παράταξης «Προοπτική για τον Δημο-τη»


 


Σχετικά με τα αναφερόμενα στο από 4 Αυγούστου 2024 δελτίο τύπου της δημοτικής παράταξης «Προοπτική για τον Δημο-τη», θα θέλαμε να επισημάνουμε το εξής: Ανάξια απάντησης και προσοχής είναι όσα αναφέρονται στο κείμενο αυτό. Εξάλλου εάν η δημοτική παράταξη ήταν παρούσα στις συνεδριάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου, από τις οποίες τακτικά απέχει, θα γνώριζε την εξέλιξη των ζητημάτων που θίγει.


 


Σε ένα μόνο σημείο αισθανόμαστε την ηθική υποχρέωση να απαντήσουμε.


 


Πριν από περίπου μία εβδομάδα ο κ. Κορινιώτης υπέβαλλε την παραίτησή του από τη θέση του δημοτικού συμβούλου, επικαλούμενος ο ίδιος «προσωπικούς, οικογενειακούς και κυρίως λόγους υγείας».


 


Στο ίδιο κείμενο αναφέρει ότι η στήριξή του στο πρόσωπο του Δημάρχου, Βαγγέλη Γερολιόλιου, και της δημοτικής παράταξης «ΣΥΝθεση» είναι δεδομένη.


 


Αντ’ αυτής της απάντησης, η κατάπτυστη αυτή αναφορά εκμεταλλεύεται την ανθρώπινη διάσταση ενός συνδημότη μας, ερμηνεύοντας την πρόθεσή του εντελώς διαφορετικά, σε ένα συνειδητά παραπλανητικό και ψευδές κείμενο.


 


Υπάρχουν και όρια στον λαϊκισμό. Υπάρχουν και όρια στη συμπεριφορά μας απέναντι στους άλλους.


 


Όσο για τους συντάκτες του κειμένου, θα θέλαμε να επισημάνουμε το τραγούδι «Κάντε υπομονή κι ο ουρανός θα γίνει πιο γαλανός…». Αλέκος Σακελλάριος.  


Υ.Γ. Είναι τόση η άγνοια για τα όσα συμβαίνουν στον Δήμο μας, που δεν γνωρίζουν ότι με ομόφωνη απόφαση (24/2024) το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΑΔΟ Α.Ε. προχώρησε στην αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, δηλαδή ο εκπρόσωπος της παράταξης «Προοπτική για τον Δημο-τη» και μέλος του Δ.Σ., ψήφισε θετικά («Nαι») στην συγκεκριμένη προμήθεια.


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΥ «ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟΤΗ Δ.ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ» ΣΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ Ε.ΓΕΡΟΛΙΟΛΙΟΥ 

 Κύριε Γερολιόλιο, μιλάτε εσείς για λαϊκισμό άλλων; Μα, εσείς είσαστε μια κατηγορία μόνος σας! Έχετε δημιουργήσει Σχολή!

 ΤΟ ΨΕΜΑ ΣΑΣ ΠΑΕΙ ΣΥΝΝΕΦΟ ΑΛΛΑ …ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ!

  

Ο δήμαρχος Δίου Ολύμπου κ. Βαγγέλης Γερολιόλιος θεωρεί ότι απάντησε στο δελτίο τύπου που η παράταξη μας εξέδωσε στις 4 Αυγούστου και με το οποίο ουσιαστικά εστιάζαμε στην ανυπαρξία της δημοτικής διοίκησης στον τομέα της ύδρευσης και άρδευσης μετά από 5 χρόνια διοίκησης και στην αγορά ενός πολυτελούς αυτοκινήτου από τη Δεαδολ για λογαριασμό του δήμου.

Κατά την αγαπημένη του συνήθεια, αφού δεν μπορεί να απαντήσει με επιχειρήματα, ο κ. Γερολιόλιος καταφεύγει σε αοριστίες και επιθέσεις για να αποπροσανατολίσει τους πολίτες από την ανυπαρξία της διοίκησης του. 

Η αλήθεια είναι ότι ο κ. Κορινιώτης παραιτήθηκε κ. Δήμαρχε γιατί δεν μπορείτε να ανταποκριθείτε στις απαιτήσεις των πολιτών. Όλοι γνωρίζουμε ότι όταν δεν μπορείτε να δικαιολογήσετε την αποχώρηση των συμβούλων σας, επικαλείσθε προσωπικούς λόγους. Στην αρχή, μπορεί να γινόσασταν πιστευτός. Πλέον δεν σας πιστεύει κανείς. 

Πες μας κ. Δήμαρχε, πόσοι άλλοι τοπικοί σύμβουλοι έχουν παραιτηθεί; Και για ποιον λόγο;

Ο φασισμός σας είναι τέτοιος που δεν μπορείτε να διακρίνετε την αντιπολίτευση από το λαϊκισμό. Δεν δέχεστε το διαφορετικό. Το έχουμε ζήσει στο πετσί μας εδώ και 5 χρόνια. Τώρα, περιέργως τον ανακαλύπτουν πολλοί σύμβουλοί σας και ορθώνουν το ανάστημα τους. Όσοι, βέβαια, μπορούν να το κάνουν.

κ. Γερολιόλιο, μας κατηγορείτε για λαϊκισμό; Και να θέλαμε, δεν θα μπορούσαμε να σας φτάσουμε στον λαϊκισμό....

Είστε μια κατηγορία μόνος σας ...έχετε δημιουργήσει σχολή....που ελπίζουμε, βέβαια, να μη βρει άλλους μιμητές. Φτάνει πια με αυτού του είδους τους πολιτικούς. 

Έχετε το θράσος, εσείς, να κάνετε λόγο για λαϊκισμό… 

* Εσείς που αναγκάσατε υποψήφια η οποία είχε ανακοινωθεί στον συνδυασμό «Προοπτική» να αποχωρήσει, βρίσκοντάς της δουλειά στην επιχείρηση του Δήμου...;

* Εσείς που θα φέρνατε την ανάπτυξη στον δήμο με το περιβόητο ΣΔΙΤ που ψηφίσατε πριν 4 χρόνια και από τότε ούτε φωνή ούτε ακρόαση;

* Εσείς που τον Αύγουστο του 2023 ( προεκλογικά) σκάψατε τη Βροντού για να κάνετε επέκταση δικτύου στην άρδευση και το αφήσατε σε τραγική κατάσταση όλο τον χειμώνα;

* Εσείς που, μόλις πριν λίγες μέρες, θέλοντας να εξαπατήσετε πάλι τους δημότες και να κατευνάσετε την οργή τους, θυμηθήκατε να ανακοινώσετε ανόρυξη γεώτρησης στην Βροντού;

* Να θυμηθούμε το περιβόητο κλειστό γυμναστήριο (προπονητήριο λέμε εμείς) στην Λεπτοκαρυά, που το έχετε εξαγγέλλει από το 2020; Ούτε τη μελέτη δεν είδαμε ακόμα, αν και πέρασαν 4 χρόνια από την ανάθεσή της.

* Να θυμηθούμε τις μακέτες τις προεκλογικές για την πλατεία της Λεπτοκαρυάς που, επίσης, ούτε τη μελέτη δεν έχουμε λάβει στα χέρια μας αν και τη ζητήσαμε;

* Τέλος, να θυμηθούμε ένα γεγονός που δείχνει το λαϊκισμό αλλά και την άγνοια που καλύπτετε με το περισπούδαστο ύφος που χρησιμοποιείτε: κατά την προεκλογική περίοδο του 2019, υποστηρίζατε ότι το τέλος του 80% που επέβαλε η Δευα στην ενότητα του ανατολικού Ολύμπου, θα το καταργούσατε με απόφαση Δ.Σ. Τότε, γελούσαν μαζί σας 2 άνθρωποι που σήμερα απλώς σιωπούν, γιατί τους κάνατε αντιδημάρχους. 

* Την άγνοιά σας αποδεικνύει το γεγονός ότι θα καταργούσατε με απόφαση Δ.Σ. ένα νόμο του κράτους! Ξέρατε ότι οι απελπισμένοι πολίτες, αυτό ήθελαν να ακούσουν, και εσείς χωρίς ίχνος ντροπής το ξεστομίσατε. Σήμερα, 5 χρόνια μετά, όχι μόνο δεν το καταργήσατε (πώς θα μπορούσατε άλλωστε;) αλλά το επιβάλατε σε όλες τις ενότητες του Δήμου.

* Συνεχίζοντας το λαϊκισμό και γνωρίζοντας καλά την τέχνη της προπαγάνδας, προσπαθήσατε να πείσετε τους συμπολίτες μας ότι εμείς ως Αντιπολίτευση δεν παραβρισκόμαστε στα συμβούλια. Η γενίκευση είναι η χαρά των προπαγανδιστών, κι εσείς ανήκετε στους κορυφαίους. 

Η αλήθεια είναι ότι δεν παραβρεθήκαμε σε ένα τακτικό Δ.Σ., και οι ίδιοι εκδώσαμε δελτίο τύπου όπου εξηγούσαμε τον λόγο της αποχής μας. Αν απουσιάζει από κάποιο συμβούλιο ο επικεφαλής μας, η παράταξη εκπροσωπείται από τους υπόλοιπους άξιους συμβούλους της.

Επίσης, δεν παραβρεθήκαμε σε ένα συμβούλιο λογοδοσίας. Γιατί; Γιατί ενώ ορίσατε συμβούλιο λογοδοσίας, εσείς κ. Δήμαρχε φύγατε στην Αθήνα δείχνοντας την υποτίμησή σας στο δημοτικό συμβούλιο. Αυτές, λοιπόν, τις δύο απουσίες μας τις γενικεύσατε δηλώνοντας μάλιστα την αγανάκτηση σας. Ε, λοιπόν, δεν έχετε ούτε ιερό ούτε όσιο!  

Εσάς, κ. Δήμαρχε, επέλεξαν οι δημότες να διοικήσετε και πρέπει να είστε παρόντες όχι μόνο στα συμβούλια αλλά και στην αντιμετώπιση της καθημερινότητας και κυρίως στην ανάπτυξη του δήμου.

Όσον αφορά την αντιπολίτευση που ασκούμε, μάλλον είναι μακριά από τη δική σας λογική και αντίληψη. 

Εμείς ασκούμε πολιτική κριτική. Εσείς μάλλον έχετε συνηθίσει στην αντιπολίτευση που σας ασκούν άτομα του περιβάλλοντός σας που, όταν δεν συγκλίνουν πλέον τα συμφέροντα σας, προβαίνουν σε απαράδεκτους και προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για το άτομο σας. «Δείξε μου τον φίλο σου, να σου πω ποιος είσαι», λέει ο λαός ή επειδή εσείς έχετε υποτίθεται και ένα επίπεδο, «όμοιος ομοίω αεί πελάζει».  

Σας το γράψαμε και σε άλλο δελτίο τύπου, ότι όσο μας απαντάτε, τόσο μας αναγκάζετε να αποκαλύψουμε πόσο δολοπλόκοι είστε αλλά και ανεπαρκείς.

 

Τι έγραψε ο δήμαρχος στην απάντηση του;

«Υ.Γ. Είναι τόση η άγνοια για τα όσα συμβαίνουν στον Δήμο μας, που δεν γνωρίζουν ότι με ομόφωνη απόφαση (24/2024) το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΑΔΟ Α.Ε. προχώρησε στην αγορά του μεταχειρισμένου αυτοκινήτου, δηλαδή ο εκπρόσωπος της παράταξης «Προοπτική για τον Δημο-τη» και μέλος του Δ.Σ., ψήφισε θετικά («Nαι») στην συγκεκριμένη προμήθεια». 

 

Για να δούμε, όμως, την απόφαση της ΔΕΑΔΟ, πόσο ομόφωνη ήταν; 


Επιπλέον, τι προβλέπει η κοινή υπουργική απόφαση για τα δημαρχιακά αυτοκίνητα; 



Τα δημαρχιακά αυτοκίνητα δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 1400cc και το κόστος τους να ανέρχεται μέχρι τις 18.000€. Κύριε Δήμαρχε, πληροί το αυτοκίνητο που υπάρχει ήδη έξω από το δημαρχείο, αυτές τις προϋποθέσεις; 



Επομένως, κ. Γερολιόλιο, ο Αστέριος Πατρής δεν ψήφισε θετικά…

Και η αγορά της Μερσεντές δεν εκπληρώνει τις προϋποθέσεις της Κοινής Υπουργικής Απόφασης…

 

Υ.Γ. Κύριε Δήμαρχε, το ψέμα έχει κοντά ποδάρια…

 

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ

«ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ για τον ΔΗΜΟΤΗ Δ.Δίου-Ολύμπου»

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δ.ΔΙΟΥ-ΟΛΥΜΠΟΥ / Συμπαράσταση της «ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ» στον δημοτικό υπάλληλο του Δ. Δίου-Ολύμπου για το σοβαρό εργατικό ατύχημα.

ΕΛΛΑΔΑ / ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ / Δημοσκοπήσεις εναντίον Δημοκρατίας. (Γράφει ο Δημοσιογράφος, Κώστας Βαξεβάνης).

Στην Κατερίνη, ο Νευροχειρουργός Ευρυβιάδης Μπαϊραμίδης, που έσωσε και τη μικρή Παρασκευούλα από τον Άγ.Σπυρίδωνα. (31 φωτογραφίες)

ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ / Η σαπίλα τής σημερινής εξουσίας θα αντικατασταθεί, κατά τον γ΄ παγκόσμιο πόλεμο, με την εμφάνιση ενός άγιου ηγέτη!

ΚΑΤΕΡΙΝΗ / ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ / Εκδηλώσεις στην Κατερίνη προς τιμήν των 27 εκ. θυσιασθέντων Ρώσων, Ελληνοπόντιων και άλλων, εναντίον τής ναζιστικής Γερμανίας στον β’ παγκόσμιο πόλεμο (1941-1945) [+ ΦΩΤΟ].

Η (χαμένη) Ελληνική Παράδοση του Ενικού στις σχέσεις των Ελλήνων [Έρευνα]

ΕΚΚΛΗΣΙΑ / ΑΓΙΟ ΟΡΟΣ. Το Άγιο Όρος μετά από την επίσκεψη του Πρωθυπουργού...

Κλιμάκια της τεχνικής υπηρεσίας του Δήμου Κατερίνης αποτυπώνουν το μέγεθος των καταστροφών. (10 φωτογραφίες).

Νίκες στην Αργεντινή οι παλαιστές των Ολυμπίων Κατερίνης.