Ο Αθανάσιος Λιακόπουλος, Υποψήφιος Δήμαρχος Κατερίνης.




Για την Κατερίνη του 2030, για εμάς και τα παιδιά μας.

Αγαπητές μου Συνδημότισες, Αγαπητοί μου Συνδημότες,

Το 2006, σε ηλικία μόλις 31 ετών εντάχθηκα στον συνδυασμό «Πολίτες σε Δράση», συμβάλλοντας ουσιαστικά στη νίκη μας. Με την εμπιστοσύνη σας, κερδίσαμε και ενώσαμε την πόλη μας. Συνεχίσαμε μαζί και το 2010, όταν και με αναδείξατε πρώτο σύμβουλο. Το 2014, επέλεξα να παραμείνω κοντά στον δήμαρχο και να τον στηρίξω για να ολοκληρώσει το έργο του, πάλι πρώτος σύμβουλος στο πλευρό του, στην οριακή εκείνη νίκη.

Μαζί δουλέψαμε σκληρά και κτίσαμε δεσμούς εμπιστοσύνης
Τα χρόνια πέρασαν, όλοι ξέρετε το έργο μου από όποια θέση και αν σας υπηρέτησα, έστω και αν όχι από την πρώτη γραμμή. Μαζί δουλέψαμε σκληρά, λύσαμε προβλήματα, στηρίξαμε συνανθρώπους μας όταν μας είχαν ανάγκη, με αυταπάρνηση και χαμηλούς τόνους. Με συγκινεί ότι η δουλειά αυτή αναγνωρίζεται από εσάς και με τιμούν οι δεσμοί εμπιστοσύνης που κτίσαμε όλα αυτά τα χρόνια.

Οι δημότες ζητούν ενότητα
Σε λίγο καιρό, στο κατώφλι της νέας δεκαετίας, η πόλη μας θα κληθεί να διαλέξει τον δρόμο της.
Το τελευταίο που χρειάζεται ο Δήμος Κατερίνης τα χρόνια που έρχονται είναι προσωπικές επιθέσεις και στρατηγικές. Τα προβλήματα είναι μεγάλα και απαιτείται να ενώσουμε τις δυνάμεις μας. Μετά από μία δύσκολη δεκαετία, όλοι μας νιώθουμε την ανάγκη ότι πρέπει να επιταχύνουμε, να συνεργαστούμε και να φύγουμε μπροστά. Ο κόσμος, οι χιλιάδες δημότες, ζητούν από όσους ασχολούνται με τα κοινά να προτάξουμε αυτά που μας ενώνουν, για να πετύχουμε σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς.

Η εμπιστοσύνη σας, τιμή και ευθύνη
Είναι αλήθεια ότι πάρα πολλοί φίλοι από κάθε σημείο του Δήμου εδώ και πολύ καιρό μου ζητάτε επιτακτικά να κάνω το επόμενο βήμα. Αυτή σας η εμπιστοσύνη στο πρόσωπο το δικό μου, της οικογένειάς μου και των συνεργατών μου είναι συγκινητική και τιμητική· μας γεμίζει ευθύνη.

Υποψήφιος Δήμαρχος Κατερίνης
Έτσι, μετά από ώριμη σκέψη, αφουγκραζόμενος το αίτημα της πλειοψηφίας των δημοτών του Δήμου Κατερίνης για ενότητα και ανάπτυξη, έλαβα την απόφαση να είμαι υποψήφιος δήμαρχος Κατερίνης. Στις εκλογές του 2019 θα καταθέσω στην κρίση σας έναν δημοτικό συνδυασμό απαρτιζόμενο από ό,τι καλύτερο έχει η πόλη μας, ενώνοντας τη γενιά που μας οδήγησε με την εμπειρία της μέχρι σήμερα με τη γενιά που έρχεται με δυναμισμό και θα βγει μπροστά τη νέα δεκαετία. Κανείς δεν περισσεύει! Το στοίχημα της ανάπτυξης και της βελτίωσης της ζωής κάθε δημότη θα το κερδίσουμε με ενότητα, σύμπνοια και εμπιστοσύνη.

Είμαστε έτοιμοι, οι πόρτες μας είναι ανοικτές
Η προεκλογική περίοδος ξεκινάει. Ήδη ένα σημαντικό τμήμα του συνδυασμού είναι έτοιμο. Δεν προχωρήσαμε περαιτέρω, προκειμένου να περιμένουμε και όλους όσους θέλουν να έρθουν κοντά μας. Είμαστε έτοιμοι σε όλα τα επίπεδα, δουλεύοντας αθόρυβα και χωρίς τυμπανοκρουσίες. Είμαστε η πλειοψηφία που δεν έρχεται για να διαιρέσει, αλλά για να ενώσει και να δημιουργήσει. Οι πόρτες μας είναι ανοικτές για όποια και όποιον θέλει να δει τα όνειρά του να γίνονται πραγματικότητα.

Αγαπητές μου Συνδημότισες, Αγαπητοί μου Συνδημότες,

Σήμερα, 1η Ιουνίου 2018, ημέρα που γιορτάζουν τα παιδιά όλου του κόσμου και η αγαπημένη μου κόρη ανάμεσα σε αυτά, έχω τις απαντήσεις στις ερωτήσεις που μου θέτετε τόσον καιρό:
- «Θα είσαι υποψήφιος Δήμαρχος; Θα βγεις μπροστά;»
Ναι, θα είμαι υποψήφιος. Δεν θα βγω μπροστά ως άτομο, ΜΑΖΙ θα βγούμε μπροστά.

- «Τι θέλεις να πετύχεις; Πού θέλεις να οδηγήσεις τον τόπο μας;»
Θέλω την Κατερίνη στις πρώτες 5 πόλεις της Ελλάδας. ΜΑΖΙ θα δουλέψουμε και θα τα καταφέρουμε. 

Μπορούμε πιο ψηλά. Μπορούμε καλύτερα. ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, θα το πετύχουμε. Ενωμένοι, για εμάς και τα παιδιά μας

Θανάσης Γ. Λιακόπουλος.
Υποψήφιος Δήμαρχος Κατερίνης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Οι μασκαράδες, οι υποκριτές και οι ραγιάδες. (Κάποτε οι μάσκες πέφτουν... και όλα αποκαλύπτονται).

Ανδρέας Κατσιάπης-Γαλανός: Θετικές και αρνητικές εμπειρίες από επαφές μου με το κόμμα «ΝΙΚΗ» και με στελέχη του.

Το νέο τραγούδι (σε video) των Στ. & Ι. Δαμιανίδη, επιγράφεται «Φωνάζω!», και είναι αφιερωμένο στις κακοποιημένες γυναίκες!

Κι άλλο ευτράπελο στον Δήμο Δίου-Ολύμπου. (Δημοσιεύει ο Γιώργος Κολωνιάρης).

Εικαστικά έργα της Αγγελικής Σιάμου συνοδεύουν την παρουσίαση της νέας επετειακής ετικέτας για το Κτήμα Κούρτη. (+ 16 ΦΩΤΟ & 1 VIDEO).

Αποκάλυψη! Ο Δημ.Νατσιός δεν στήριζε τους υγειονομικούς σε αναστολή, επειδή, λέει, «Η ΝΙΚΗ δεν είναι κίνημα αντιεμβολιαστών»!

Ο Δήμαρχος Κώστας Δημόπουλος είναι παρών στη μάχη των μεταρρυθμίσεων στο Δήμο Δίου-Ολύμπου

Ν.Κάκκαλος, Σ.Μουμτζής & Π.Παπασαραντόπουλος παρουσιάζουν το βιβλίο τού Αντ.Ζαρκανέλα "Η κόκκινη βία τη δεκαετία τού '40 στην Πιερία".

Πλήθος τουρκικών λέξεων στο καθημερινό μας λεξιλόγιο, κάποιες εκ των οποίων τις νομίζουμε ...ελληνικές!

Αν λέμε όχι στη λεκτική βία, ας πούμε όχι και στον βιασμό των λέξεων που υποκρύπτουν βία! (+ 43 ΦΩΤΟ)