Δημήτρης Μπέης: «Η ΝΔ συνεχίζει να «τρώει» τα παιδιά της». Δήλωση αποχώρησης από το κόμμα της ΝΔ.

Η ΝΔ συνεχίζει να «τρώει» τα παιδιά της.
Θα ήθελα να ενημερώσω τον Πρόεδρο, τον Γραμματέα του κόμματος της ΝΔ καθώς και την ΝΟΔΕ Πιερίας για την αποχώρηση μου από το κόμμα της ΝΔ.
Πριν αναφέρω τους λόγους της αποχώρησης μου θέλω να διευκρινίσω ότι δεν ήμουνα ποτέ: του Καραμανλή, του Σαμαρά, του Μητσοτάκη παρά μόνο της ΝΔ.
Είμαι ένας ρομαντικός δεξιός που τα τελευταία 35 χρόνια υπηρέτησα με συνέπεια τις αρχές και τις αξίες της ΝΔ χωρίς διαλείμματα.
Έχω περάσει από την ΟΝΝΕΔ, ΔΑΠ, Τοπική, ΝΟΔΕ, Τομεάρχης Γρεβενών και υπ. βουλευτής στις τελευταίες εκλογές.
Η Πρώτη φορά που πικράθηκα και απογοητεύτηκα ήταν στις εκλογές του 2012 όταν ανακοινώθηκα υποψήφιος Βουλευτής το μεσημέρι και στις 7.30 μμ με ενημέρωσαν ότι το ψηφοδέλτιο θα αλλάξει και ότι δεν θα είμαι. Μετά από τρείς μέρες δήλωσα στρατιώτης του κόμματος χωρίς ανταλλάγματα και διαπραγματεύσεις και παρευρέθηκα και στις 12 ομιλίες των τότε υποψηφίων βουλευτών.
Η Δεύτερη φορά είναι τώρα.
Δήλωσα δημόσια ότι στήριξα τον Βαγγέλη Μεϊμαράκη στις εσωκομματικές εκλογές για την ανάδειξη Προέδρου ΝΔ. Επίσης πριν δύο χρόνια ρώτησα υψηλόβαθμα στελέχη του κόμματος αν πρέπει να συνεχίσω ή όχι. Η απάντηση ήτανε συνέχισε. Μέχρι πριν τις ευρωεκλογές μου εύχονταν καλή επιτυχία .Μέχρι και τις τελευταίες ώρες «εσύ θα εκπροσωπήσεις το Νότο».
Καταλαβαίνω ότι δεν ήμουν υποψήφιος Δήμαρχος που απέτυχα να εκλεγώ, ότι δεν έχω έρθει από τα βόρεια προάστια της Αθήνας για να πολιτευθώ στην Πιερία, δεν έρχομαι από μικρό κόμμα που διαλύθηκε, δεν πήρα «αναρρωτική» για να μη συμμετέχω στις εκλογές του 2015, δεν έχω βουλευτή και π. υπουργό για να πιέσει αλλά μπορώ να πω με υπερηφάνεια ότι επί 4,5 χρόνια ήμουν δίπλα στους Πιεριείς (είσαι παντού μου έλεγαν) υπερασπιζόμενος τη ΝΔ.
Δεν αμφισβητώ την αξιοσύνη κανενός υποψηφίου βουλευτή, εστιάζω στον τρόπο που η ηγετική ομάδα επιλέγει γιατί κατά την ταπεινή μου άποψη ακούσατε συγκεκριμένα άτομα όχι τον Πιερικό λαό.
Αλήθεια ποια είναι τα κριτήρια;
Πίστεψα ότι τα τρία τελευταία χρόνια κάτι άλλαξε, ότι και εμείς τα παιδιά των αγροτών, ο καθένας από εμάς που δεν έχουμε πολιτικό «πατέρα» ότι θα είχαμε ίση αντιμετώπιση.
Έκανα Λάθος.
Είδα να ανακοινώνονται υποψήφιοι βουλευτές πριν μήνες, κατά τύχη η συντριπτική πλειοψηφία άνθρωποι του προέδρου και του περιβάλλοντος.
Πότε θα λειτουργήσει αυτό το κόμμα χωρίς διακρίσεις και ομάδες;
Μπορούσε η ηγετική ομάδα του κόμματος να μας καλέσει πριν ένα χρόνο όσους πολιτευθήκαμε στις τελευταίες εκλογές και να ανακοινώσει ποιοι μπορούν να συνεχίσουν.
Το ίδιο παλαιοκομματικό σύστημα με καλύτερο ίσως περιτύλιγμα.
Από το ίδιο κόμμα τον Ιανουάριο του 2015 κρίθηκα κατάλληλος για Υπ. Βουλευτής τότε δεν δίστασα μαθαίνοντας μόνο 20 ημέρες πριν τις εκλογές ότι είμαι υποψήφιος μαζί με τέσσερις βουλευτές και έναν Νομάρχη τρεις φορές εκλεγμένο από το ίδιο χωριό γιατί είμαι οπαδός του «μη ρωτάς αν θα κερδίσεις ή θα χάσεις, Πολέμα», τώρα που προετοιμάστηκα επί τέσσερα χρόνια αλήθεια τι άλλαξε;
Επίσης δεν μπορεί κύριοι όταν η ΝΔ είναι στα κάτω της ο Δήμος Δίου Ολύμπου να έχει δύο εκπροσώπους στο ψηφοδέλτιο και όταν εκλέγει τρεις τουλάχιστον, κανέναν.
Δεν μπορεί 30.000 Πιεριείς από την Ν. Έφεσο μέχρι τους Πόρους να μην έχουν εκπρόσωπο στο ψηφοδέλτιο της ΝΔ Πιερίας.
Φεύγω λοιπόν με ήσυχη τη συνείδηση μου, τουλάχιστο για χρονικό διάστημα τόσο που θα χρειαστεί για να αλλάξει η παραπάνω νοοτροπία.
Φεύγω τώρα που η ΝΔ μετά τις εκλογές θα είναι κυβέρνηση γιατί ποτέ δεν διαπραγματεύτηκα, δεν πήρα, μόνο έδωσα.
Φεύγω για να προστατεύσω την αξιοπρέπεια μου και θέλω να στείλω τρία μηνύματα.
«Τιμώ και σέβομαι τους πάντες αλλά δεν ανέχομαι την κοροϊδία».
«το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού»
Αξίζουμε καλύτερα όσοι κρατήσαμε ψηλά τη σημαία της ΝΔ διαχρονικά στα εύκολα και στα δύσκολα.
Κύριε Μητσοτάκη καλή επιτυχία στη διακυβέρνηση της χώρας.
Η χώρα θα πρέπει να επανέλθει στην κανονικότητα.
Ευχαριστώ όλους τους Πιεριείς για τα μηνύματα στήριξης.
Οι ανθρώπινες σχέσεις είναι το σημαντικό, με συγκινείτε.

Δημήτρης Μπέης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καθ.Ιατρικής, Ι.Κουντουράς: Διεθνείς επιστημονικές μελέτες βεβαιώνουν την ασφάλεια της Θ.Κοινωνίας έναντι λοιμώξεων!

Η εισήγηση της Ομοιοπαθητικής Ιατρού, Μάγδας Μιχαηλίδου, στην εκδήλωση με θέμα: «Ιατρική για τον άνθρωπο ή για το κέρδος»;

Να τι έγραφαν στη «ΝΙΚΗ» τού Νατσιού: Αποτελεσματική η νέα τεχνολογία mRNA των εμβολίων για τον κορωνοϊό!

Τι συμβαίνει όταν ο φασισμός συμπλέει με ιδεολογίες και κυβερνήσεις τής Ε.Ε., των ΗΠΑ, του ΝΑΤΟ και της Δύσης! Αυτός είναι ένας ...καλός φασισμός!

Σε κλίμα συγκίνησης η τελετή ονοματοδοσίας του 2ου Δημοτικού Σχολείου Κατερίνης σε «Χρίστος Τσολάκης».

Ανδρέας Κατσιάπης-Γαλανός: Θετικές και αρνητικές εμπειρίες από επαφές μου με το κόμμα «ΝΙΚΗ» και με στελέχη του.

Ποιοι Έλληνες πολιτικοί, ιεράρχες, δήμαρχοι, δημοσιογράφοι κ.ά. είναι μέλη τού Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ.

Αποκάλυψη! Ο Δημ.Νατσιός δεν στήριζε τους υγειονομικούς σε αναστολή, επειδή, λέει, «Η ΝΙΚΗ δεν είναι κίνημα αντιεμβολιαστών»!

Μαθητές γυμνασίου χτυπιούνται, σε κοινή θέα όλων, στην πλατεία Δημαρχείου Κατερίνης. Τετάρτη 10/4, ώρα 7.30 μ.μ. περίπου.